Retur/ Anulare

În conformitate cu contractul de prestări servicii semnat de orice client la finalul comenzii:

In cazul în care Clientul nu poate să participe la eveniment acesta poate gasi inlocuitor si poate să cesioneze contractul unei terţe persoane care îndeplineşte toate condiţiile aplicabile serviciilor contractate, cu obligaţia de a anunţa în scris PRESTATORUL cu cel puţin 3 zile înaintea datei evenimentului. In acest caz, PRESTATORUL va rezilia contractul cu Clientul care cesionează contractul şi va încheia un alt contract cu noul Client. Clientul care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.

In cazurile in care evenimentul se anuleaza, Clientul are dreptul să solicite PRESTATORULUI returnarea sumelor achitate pentru servicii datorita neîndeplinirii prevederilor contractului iniţial, cu excepţia cazurilor în care anularea s-a făcut din vina Clientului.

In cazul în care Clientul renunţă din vina sa la serviciile ce fac obiectul contractului de prestări servicii încheiat între CLIENT-ul în cauză și PRESTATOR, el datorează PRESTATORULUI penalizări după cum urmează: 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 30 de zile înainte de data organizarii evenimentului sau pentru neprezentarea la program la ora si in locul stabilite. Nu se aplica penalitati in cazul in care Clientul gaseste un inlocuitor pentru a participa la eveniment, daca acesta este de acord cu preluarea Contractului si conditiile de desfasurare a evenimentului;

In cazul în care Clientul este nemulţumit de serviciile primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris, clar şi explicit, cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea serviciului contractat ce se va transmite prompt reprezentantului PRESTATORULUI care va acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării, in masura in care aceasta depinde de el. După terminarea evenimentului acestea nu pot fi identificate si remediate şi deci nu pot fi luate în considerare.

Shopping Cart